loading...
سرگرمی تفریحی النازجون
النازجون بازدید : 39 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

تقویم خورشیدی Sun Calendar 6.0.0

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .

النازجون بازدید : 100 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

سریعترین نرم افزار رایگان +دانلود

Free Download Manager یکی از نرم افزار ها قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود است که با یک رابط کاربری واضح، شیوه ای خاص و استفاده آسان در مدیریت دانلودهایی که از اینترنت دارید برای شما بسیار مفید خواهد بود.

النازجون بازدید : 47 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار آثار سخنسرایان پارسی گو - گنجور

گنجور رومیزی نرم‌افزاری رایگان و آزاد است که به کمک آن می‌توانید اشعار اشعار ۴۰ شاعر پارسی‌گو را مرور کنید. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. پایگاه داده‌های این اشعار مبتنی بر پایگاه داده‌های اشعار سایت گنجور است و امکاناتی جهت مشاهدۀ اشعار متناظر و حاشیه‌های آنها در سایت گنجور نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

النازجون بازدید : 45 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Adobe illustrator CS6 یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های زیبا به همراه براش-Brushهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. در این ویدئوهای آموزشی Chad Chelius و Angie Taylor به شما روش های کار با این برنامه حرفه ای را آموزش می دهند . شما می توانید از این فیلم ها برای یادگیری تکنیک های پیشرفته برای کار با اشکال، transformations ، تایپوگرافی و .… استفاده نمایید .

آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video

النازجون بازدید : 56 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
این نرم افزار ترافیک شهر تهران را نشان میدهد.در این نرم افزار میتوانید محدوده طرح ترافیک , محل قرار گرفتن دوربینهای کنترل ترافیک موجود در تهران و.. را مشاهده کنید.این نرم افزار با اتصال به شبکه اینترنت از طریق گوشی موبایل (WiFi و یا GPRS) تصویر آخرین نقشه را از وب سایت شرکت کنترل ترافیک تهران دریافت و نقشه قبل را بصورت آرشیو در خود ذخیره می نماید.

دانلود نرم افزار نقشه ترافیک تهران برای موبایل

النازجون بازدید : 77 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار موبایل ضبط مکالمات

Total Recall نرم افزاری قدرتمند برای ضبط خودکار یا دستی تماس های گوشی شما می باشد. این نرم افزار علاوه بر این دارای امکانات حرفه ای ضبط صدا می باشد و برای ضبط یادداشت های صوتی کوتاه کاربرد فراوانی دارد. رابط کاربری زیبا و ساده، عملکرد منعطف، ویجت برای ضبط صدا، ضبط صدا از راه دور با دستور از طریق اس ام اس و فرمت های مختلف صوتی از دیگر ویژگی های آن می باشد.
النازجون بازدید : 152 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه ای از جدیدترین برنامه های آندروید

شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
سرگرمی،تفریحی،سرگرمی تفریحی،کلیپ،کلیپ ایرانی،آموزش جنسی،دانلود،دانلود رایگان،عکس،عکس دختر،سایت سرگرمی تفریحی النازجون،موبایل،اندروید،نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 1,017
  • بازدید سال : 6,928
  • بازدید کلی : 62,118