loading...
سرگرمی تفریحی النازجون
النازجون بازدید : 105 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسش های آرایشی و پاسخ آنها

 
خیلی مهم است بدانید هر آرایشی چهره شما را زیباتر نمی‌كند. به سوال‌های این آزمون پاسخ دهید تا ببینید چقدر در زمینه خودآرایی اطلاعات دارید: ...
 
 
1. شما پوست چربی دارید. باید از استفاده كدام محصول خودداری كنید؟
 
 
الف. كرم پودرچرب ب. رژلب براق
 
ج. رژگونه براق د. همه موارد
 
 
2. لب‌ های شما نازك است. برای برجسته‌‌تر شدن آن از چه محصولی باید استفاده كنید؟
 
الف. برق ‌لب
 
ب. خط‌لبی كه كمی پررنگ‌‌تر از رژتان باشد
 
ج. رژلب‌های براق
 
 
3. شما چشم‌های سبزی دارید. ریمل انتخابی‌تان میتواند چه باشد؟
 
الف. آبی یا خاكستری ب. مشكی ج. سبز
 
 
4. شما یك خانم كارمند هستید كه هر روز ساعت‌ها از دست‌هایتان استفاده می‌كنید. بهترین آرایش دستتان چه می‌تواند باشد؟
 
 
 
الف. ناخن‌های كوتاه مانیكور?شده
 
ب.ناخن‌های لاك‌زده
 
ج. ناخن‌هایی با برق ناخن
 
 
5. شما از آرایش‌ خوشتان می‌آید اما نه هر روز و همیشه، بهترین محصول‌های آرایشی روزانه برایتان چیست؟
 
الف. مرطوب‌كننده- كمی رژ یا برق‌لب
 
ب. كرم‌ پودر و رژلب
 
ج. رژگونه- ریمل
 
 
1.دارندگان پوست‌های چرب نباید از رنگ‌های براق و اكلیلی در آرایش استفاده كند چون چربی پوستشان را تشدید می‌كند. پس هر لوازم آرایش براق یا چربی مناسب این گروه نیست.
 
 
2. امروزه روش‌های مختلفی از پروتز لب‌ها گرفته تا جراحی‌های مختلف برای برجسته نشان دادن لب‌ها وجود دارد اما همه آنها عارضه دارند. یكی از ساده‌ترین و در عین حال بی‌خطرترین روش‌ها این است كه از خط‌لبی كه كمی پررنگ‌تر از رژلب‌ شماست برای كشیدن خط‌لب استفاده كنید.
 
 
3. اگر كسی كه چشم‌های روشنی دارد از ریمل رنگی هم استفاده كند، چشم‌هایش حالت سردی پیدا می‌كند. اگر چشم‌هایتان روشن است، باید حالت تضاد ایجاد كنید تا چشم‌هایتان بیشتر به چشم بیایند و بهترین رنگ ریمل برای شما، مشكی است.
 
 
4. بهترین مدل ناخن كوتاه است اما برای زیبایی بیشتر ناخن می‌توانید آنها را مانیكور كنید.
 
 
5. آرایش روزانه باید با یك مرطوب‌كننده مناسب پوست شروع شود. كمی برق‌لب یا رژ كمرنگ نیز به شادابی و زیبایی بیشتر پوست كمك می‌كند پس این 3 قلم را فراموش نكنید.
 
بهترین نوع آرایش صورت و زیبایی
 
بهترین نوع آرایش صورت و زیبایی
 
بهترین آرایش ، آرایشی است که با اصول صحیح صورت بگیرد و نه تنها شخص را زیبا و خوش سیرت نشان دهد بلکه طوری باشد که باعث جوان تر و شاداب تر ماندن پوست و موی او نیز می شود، از چین و چروک هایی که در سنین بالاتر و به مرور در انسان پدید می آید جلوگیری کند، در سلامتی جسم و روان او نیز اثر مستقیمی بگذارد و باعث شود تا فرد از دیدن خود نیز لذت ببرد. همچنین دوستان و آشنایان در ارتباط با او و از وجود او لذت بیشتری ببرند.
 
ولی برعکس، اگر ما به استفاده بی رویه از لوازم آرایشی شیمیایی که امروزه زیبایی موقتی و ناپایداری استفاده کرده بلکه زیبایی و شادابی پوست و موی خود را نیز به خطر انداخته و پوست را زودتر دچار پیری می نماییم انواع چین و چروک ها و لکه ها و جوش ها در آن پدیدار می گردد و مو نیز دارای ریزش ها و انواع ضربات فیزیکی و شیمیایی مثل موخوره و… می گردد و بدین ترتیب وسیله بیمار شدن و فرسوده شدن پوست و موی خود را با دستان خود آماده می کنیم.
 
بنابراین اگر می خواهید چهره شما همیشه جوان و عاری از سلول های مرده باشد، اگر دوست دارید زود شکسته و فرسوده نشوید و اگر دوست دارید به انواع بیماری های پوستی مبتلا نشوید یادتان باشد که بدون آگاهی از هر ماده ای برای آرایش این اعضا استفاده نکنید و از هر نوع پیشنهادی استقبال نکنید و بدانید که خود شما به تنهایی ضامن سلامتی پوست و موی خود هستید هنوز هم بعضی از افراد هستند که دوست دارند از مواد آرایشی استفاده کنند که دارای مارک های خارجی با قیمت های سرسام آوری باشند، شاید فکر می کنند استعمال آنها بهتر و مفید تر خواهد بود
 
ولی باید دانست که اولا این کرم ها و پودرها و همچنین انواع لوازم آرایشی که توسط کارخانجات کشور های خارجی ساخته می شود هر کدام دارای فرمولی خاص و جداگانه از دیگر مناطق می باشند چرا که آزمایشگاه های داروسازی هر منطقه بر اساس آب و هوا و نوع پوست و مو مردمانشان ، داروهای مورد نیاز را می سازند بنابراین هر کدام دارای فرمول مخصوص به خود بوده ، ثانیا چون این مواد از انواع چربی ها، هیدرات های کربن و … ساخته می شوند،
 
دوره مصرف کوتاهی دارند که تا این مواد وارد کشور ما شوند و توزیع گردد یا از خواص دارویی آنها کاسته شده و یا کاملا از بین می رود و حتی در مواردی از تجزیه آنها مواد سمی بوجود می آیند که برای پوست و موی شما خطرآفرین نیز میگردد بنابراین این فکر که مواد آرایشی خارجی بهتر و مفیدتر خواهد بود فکری بسیار اشتباه و غلط می باشد و مطمئنا داروها و کرم هایی که در داخل کشور و بر اساس آب و هوای همین منطقه و همین مردم ساخته می شود خیلی بهتر ازمواد آرایشی خارجی خواهد بوداگر خوب در اطرافتان دقت کنید خواهید فهمید، آنانی که دارای پوست و موی خوبی می باشند و به دوام زیبایی خود نیز علاقمند می باشند،
 
پوست و موی خود را پرورش داده و از آنها به خوبی مراقبت می کنند(چگونه؟) به شما خواهیم گفت که آنان پوست و موی خود را با کرم ها ، ماسک ها و پودرهای خانگی و دست ساز خودشان ، با دیگران و بر اساس تجربه ای که در مورد پوست خود پیدا کرده اند، آرایش و تغذیه می نمایند. کرم ها و ماسک ها و پودرهایی که از انواع گیاهان (میوه ها و سبزیجات) درست شده است اجازه می دهند تا پوست و موی بدنشان از ویتامین ها و املاح و هورمون های موجود در گیاهان استفاده کرده و به نفع سوخت و ساز و ترمیم خود، از آنها سود برده و همیشه جوان و زیبا بمانند.
 
آرایش صورت و ترفندهای جالب که تا به حال نشنیده اید
 
 آرایش صورت و ترفندهای جالب که تا به حال نشنیده اید
 
اغلب آرایشگرها با اسرار زیباتر جلوه دادن چهره ها، به خوبی آشنا هستند. ترفندهایی ظریف که هر فرد با رعایت آنها می تواند زیبایی های چهره خود را آشکارتر سازد.در ادامه مطلب با برخی ترفندهای زیرکانه و غیر معمول آرایش صورت، که توسط مشهورترین گریمورهای دنیا جمع آوری شده، آشنا شوید.
 
مات و یک دست کردن پوست های چرب و براق
 
برای مات و یکدست نمودن توام با حفظ درخشندگی پوست، آرایشگران از پدهای مات کننده استفاده می کنند؛ اما یکی از ترفندهای غیر معمول و مورد استفاده مدیر هنری Gucci Westman، آغشته کردن نوک انگشت با مقدار کمی دئودورانت و سپس آغشته کردن قسمتهای چرب و براق صورت مانند پیشانی، بینی و چانه با ضربات آرام انگشت است. به گفته وی، با استفاده از مقدار کمی دئودورانت در زیر چشمها و نقاط براق صورت، جلوه مات و زیبایی به چهره داده می شود.
 
استفاده از خط چشمهای رنگی برای درشت نشان دادن چشم ها
 
به گفته Tina Turnbow (گریمور مشهور بازیگرانی مانند ناتالی پورتمن و جولیان مور)، با کشیدن خط چشم های رنگی می توانید جلوه بیشتری به چشم های خود دهید. خط چشم سیاه به دلیل تیره بودن سبب محدود کردن ناحیه چشم شده و چشم ها را ریزتر نشان می دهد. رنگهای زیتونی، نیلی و قهوه ای گزینه های مناسبی برای درشت تر نشان دادن چشمها هستند.
 
استفاده از آلوورا
 
برای زیرسازی و آماده ساختن پوست صورت خود برای آرایش، از آلوورا استفاده کنید. به سفارش Brett Freedman، قبل از آرایش، پوست صورت خود را با مقداری از عصاره آلوورا آغشته کنید، تا از نرم و براق شدن پوست خود شگفت زده شوید.
 
استفاده از سایه ابرو
 
Doug Howell ترفند ساده ای را برای درشت تر جلوه دادن چشم پیشنهاد می دهد. به گفته وی استفاده از سایه ابرو (متناسب با رنگ ابروها) برای مشخص تر نمودن محدوده ی ابروها روش مناسبی است. اما باید به قوس ابرو توجه زیادی شود و آن را از بین نبرد، زیرا هرچه این قوس بیشتر باشد و ابرو بالاتر از چشم نشان داده شود، چشم ها درشت تر بنظر خواهند آمد.
 
از ریمل استفاده کنید
 
به گفته Victor Cembellin هیچ چیز جذاب تر از مژه هایی بلند و فر خورده نیست. برای داشتن مژه هایی بلندتر، دوبار از ریمل استفاده کنید. پس از یک مرتبه استفاده از ریمل، مدت کوتاهی را برای خشک شدن آن صبر نموده و مرتبه دوم را آغاز نمایید.
 
رژ لب
 
برای جلوگیری از کج کشیدن رژ لب بر روی لب ها، ابتدا دور تا دور لب را با رژ لب کشیده، سپس داخل محدوده کشیده شده را آغشته نمایید.
 
 
آرایش کردن اشتباه که پیرمان می کند
 
آرایش کردن اشتباه که پیرمان می کند
 
 
گاهی برای زیباتر شدن آرایش می کنیم اما به جای آنکه جوان تر به نظر برسیم، سنمان بالاتر می رود و اطرافیان می گویند وقتی آرایش نمی کنی زیباتری! هنگام آرایش صورت و موها باید به مسایل بسیاری توجه کرد تا در دام اشتباه ها نیفتاد... 
 
شما را با برخی از این اشتباه ها آشنا می کنیم و می گوییم چرا اشتباه هستند و بهترین راه حل چیست.
 
۱. انتخاب کرم پودر براق یا تیره
 
چرا اشتباه است؟ کرم پودر براق نور را به خود جذب می کند و چین و چروک پوست را بهتر نمایان می کند. کرم پودر تیره نیز خطوط چهره را عمیق تر نشان می دهد.
 
راه حل چیست؟ کرم پودری مات و سبک که رنگی یکدست به پوست بدهد، انتخاب کنید. اگر در مورد رنگ کرم پودر شک دارید، روشن ترین رنگ یا نزدیک ترین رنگ به پوست خودتان را برگزینید. مقداری کرم پودر را روی صورت بزنید و با نوک انگشتان به سمت خارج پراکنده کنید. پنکیکی که انتخاب می کنید می تواند یک درجه تیره تر از رنگ کرم پودرتان باشد.
 
۲. آرایش نامناسب موها
 
چرا اشتباه است؟ اگر موهای بلندی دارید و به سادگی آنها را شانه می کنید و روی شانه هایتان می ریزید یا اگر موهای کوتاهی دارید و سعی می کنید نوک آنها را با ژل تیز کنید یا کمی پیچ و تاب دهید، باید مراقب باشید چون در هر دو صورت به نظر پیرتر می رسید.
 
راه حل چیست؟ اگر موهای بلندی دارید، سعی کنید به نحوی موها را از کناره صورت پشت سرتان جمع کنید. می توانید از یک تل یا گیره سر هم استفاده کنید. اگر موهای کوتاهی دارید هر ۲ ماه یک بار به آرایشگرتان مراجعه کنید تا دوباره به مویتان حالت فانتزی بدهد.
 
۳. استفاده از سایه چشم براق
 
چرا اشتباه است؟ سایه براق شاید ابتدا زیبا به نظر برسد اما بعد از چند ساعت حالت خود را از دست می دهد و چشمان شما را خسته جلوه خواهد داد.
 
راه حل چیست؟ سایه چشم مات به رنگ خنثی (قهوه ای، بژ و...) انتخاب کنید.
 
۴. انتخاب رژ قرمز
 
چرا اشتباه است؟ رنگ قرمز چه قرمز روشن چه تیره خطوط چهره را عمیق تر نشان می دهد. بهتر است رنگی که برای آرایش لب انتخاب می کنید، طبیعی و با سایر رنگ های آرایشی در چهره تان هماهنگی داشته باشد.
 
راه حل چیست؟ اگر علاقه خاصی به قرمز دارید، قرمزی را انتخاب کنید که با رنگ چهره تان متناسب باشد و حالتی زیبا به صورتتان بدهد.
 
۵. آرایش نکردن در سالمندی
 
چرا اشتباه است؟ وقتی پا به سن می گذاریم، چین و چروک و تیرگی زیر چشم ها بیشتر می شود و چهره را خسته تر نشان می دهد. سالمندانی که درست آرایش نمی کنند، معمولا مسن تر از آنچه هستند، به نظر می رسند.
 
راه حل چیست؟ پوستتان را با مقدار کمی کرم پودر سبک بپوشانید. از برق لب یا رژلب به رنگ طبیعی استفاده کنید. تمیز و زیبا نگه داشتن ابرو هم در جوان تر نشان دادن شما موثر است. یک مسواک بردارید و هر بار که آرایش می کنید به کمک آن ابروهایتان را از ریشه به سمت بیرون شانه بزنید.
 
۶. روشن کردن موها
 
چرا اشتباه است؟ بیشتر مردم فکر می کنند با بالا رفتن سن باید موها را روشن کنند در حالی که این کار درست نیست و نباید بیش از۲ درجه موها را روشن کرد.
 
راه حل چیست؟ اگر تمایل به روشن کردن موها دارید، هایلایت کنید. حتی می توانید فقط قسمت نوک و پایین موهایتان را رنگ روشن بگذارید و بلوند کنید.
 
نکات و خصوصیات مهم یک چهره زیبا و جذاب + تصاویر
 
نکات و خصوصیات مهم یک چهره زیبا و جذاب + تصاویر
 
جذابیت، جوانی، زیبایی از یك صورت تصویری ماندگار و زیبا میسازند. اما چرا میگویند یك صورت زیبا و دیگری نازیباست؟ زیبایی چیست و چه صورتهایی زیبا شناخته میشوند؟ جراحان و متخصصان زیبایی چه تغییراتی در چهره به وجود میآورند كه آن را جذاب و زیبا میسازند؟
 
تبلیغات رسانه های گروهی، فیلمها و نوشته ها نیز بر معیارهای ما از زیبایی موثر خواهند بود. به عنوان مثال بینی پهن در جامعه ما زیبا نیست ولی در كشور گینه نماد زیبایی و جذابیت است.
 
یا در بسیاری از كشورهای اروپایی و امریكایی و كشور خودمان، دندانهایی سفید و ردیف زیبا به نظر میرسند ولی در بعضی كشورهای افریقایی سیاه كردن همه دندانها با مواد رنگی و شیمیایی خاص، گامی در جهت زیباتر شدن به شمار میرود. زیبایی به مجموعهای از خصوصیات گفته میشود كه احساس خوشایندی را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابیت شوند. به زبان دیگر هر چه صورت یك فرد به ظاهر انسانی نزدیكتر باشد، زیباتر به نظر میرسد. هر چه یك صورت با طبیعت هماهنگی و توازن بیشتری داشته باشد، جذابیت افزونتری خواهد داشت چون سلامت، زنده بودن و شادی و خوبی را به نمایش میگذارد.
 
خصوصیات یک چهره زیبا
 
مطالعات علمی نشان دادهاند، چهره هایی كه به نظر ما زیبا و جذاب به نظر میرسند، ویژگیهای خاص دارند كه این ویژگیها را در 3 گروه اصلی میتوان جای داد:
 
1-سلامت و تندرستی
 
2-زیبایی
 
3-حالتی از معصومیت چهره كودكان
 
همچنین تحقیقات علمی و روانشناسی در جامعه امروز جهان، معیارهای خاصی را برای چهره زیبا در نظر میگیرند كه البته مطلق نیستند. آكادمی جراحی زیبایی امریكا، مشخصات یك چهره زیبا برای خانمها را پوست كمی برنزه و نه رنگ پریده، صورتی باریك و بدون چربی اضافه، لبهای پر، ابروهای پر و تیره، مژههای بلند و باریك، گونههای برجسته، پلكهای باریك، بینی باریك، پوست شفاف و كشیده و بدون چین و چروك، دندانهای سفید و مرتب، چشمهای درشت و شفاف، پیشانی بلند، در نظر میگیرند در مقابل ویژگیهای یك چهره زیبا برای آقایان؛
 
پوست تیرهتر و سبزه، صورت جمعوجور و باریك با چربیكم، لبهای قرینه، ابروهای تیره و مژههای پر، پهنتر بودن نیمه فوقانی صورت نسبت به نیمه تحتانی، چانه برجسته كه نشاندهنده قدرت مرد است، فك پایین قوی و بازاویههای مشخص، ابروهای پر و تیره، شیار بین بینی و لب كم عمق و پلكهای نازك، است. این معیارها در جامعه های مختلف ممكن است كمی متفاوت باشد و سلیقه شخصی افراد مختلف نیز بر معیارهای ذهنی آنها از یك چهره زیبا موثر است ولی با وجود این، اصول و معیارهای زیبایی انسان در طول تاریخ و تا به امروز ثابت باقی مانده است.
 
عدد طلایی
 
مطالعات دانشمندان و اندازه گیری عناصر زیبای طبیعت مانند گلها، حشرات و پرندگان نشان میدهد كه همیشه یك نسبت طلایی و یك عدد مشخصی بین ابعاد عناصر زیبای طبیعت وجود دارد. و این عدد 1/618 است. این نسبت در ابعاد چهره انسان و همچنین چشمانداز دندانها هنگام لبخند زدن رعایت شده است.
 
به این شكل كه صورتهایی كه موزون و هماهنگ به نظر میرسند، نسبت طول به عرضشان 1/618 است و همچنین اگر یك فرد یكداشته باشد، این نسبت به نوعی در نمای دندانهایش رعایت شده است. نسبت طلایی در گلبرگهای گلها و اندازههای بدن حشرات و حلزونها نیز خود را نشان میدهد.
 
علاوه بر اجزاء صورت، حالتهای صورت نیز بر جذابیت چهره اثر مستقیمی دارند. حالتهایی از چهره وجود دارند كه با آن چهره جذاب است و حالتهایی وجود دارد كه جذابیت چهره را میكاهد. بهعنوان مثال آكادمی زیبایی امریكا معتقد است چهرههایی كه حالتهایی از شادی، انرژی و آشنایی و خودمانی بودن را به نمایش میگذارند، جذابتر به نظر میرسند.
 
منبع: www.gogoli.ir
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی،تفریحی،سرگرمی تفریحی،کلیپ،کلیپ ایرانی،آموزش جنسی،دانلود،دانلود رایگان،عکس،عکس دختر،سایت سرگرمی تفریحی النازجون،موبایل،اندروید،نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 10,016
  • بازدید کلی : 65,206